BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 3, 2012

Hidayah dariNya






Assalamualaikum
Syukur Alhamdulillah sekarang ni aku sudah terbuka hati untuk bertudung sepenuhnya...
before this aku memang seorang yang free hair...
kejap pakai, kejap x...
time nak pegi kelas je bertudung...
time nak hangout berbogel pulak kepala aku ni hah...
haishhh ape nak jadi la kan...


Akhirnya Allah tunjukkan aku jalan mana yang harus aku pilih...
walaupun sekarang ni aku akui, aku masih tidak pasti dan masih risau akan 
on off memakai tudung mcm sebelum2 ni...


Bila dah bertudung ni, banyak benda nak kena jaga...
cara pergaulan, cara pemakaian, ahh sume la...
baju-baju yang sendat2, yang ketat2 tu sume aku dah bungkus 
masok dalam plastik hitam...hahaha
ahhh rasanya baju-baju camtu xdiperlukan lagi kot...


Hmm
sejak kebelakangan ni, ramai dikalangan kawan2 aku sudah berhijrah untuk bertudung...
Yaallah rasa bersyukur sangat sampaikan xtau nak ckp camner dah...
semoga kita semua kekal untuk bertudung selamanya...


Aku berdoa semoga aku dan kawan2 yang lain terus beristiqamah
 dalam menunaikan perintahNya...
 semoga kami terus mendapat petunjuk dan sentiasa belajar untuk menjadi
hambaNya  yang lebih baik dari sebelumnya...


dan juga semoga segala dosa-dosa kami diampunkan olehNya,
 taubat kami diterima olehNya,
dan hidayah kami akan terus kekal...
InshaAllah




0 comments:

mari jenguk entry yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...