BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 10, 2012

Nebess Result Keluar


Assalamualaikum
hai, hei, hui *sambil kenyit2 mata
ecehhh
mcm la nampak aku kenyit mata ...
kekekeke

rasa mcm nak merepek kerepek kat sini ..
 tahap kebosanan aku dah melampau2 ..
almaklumler sejak menjak cuti sem neh ..
mendap wooo @_@

harini adalah hari yang paling ditunggu2 oleh students PUO *Politeknik Ungku Omar 
perghhh 
jantung aku memang berdegup laju la kan ...
rasa seram sejuk sume ada ..
tidor pown xlena ...
almaklumlerr result nak keluar ...
wakakaka

pagi tadi memang aku bangun awal la ..
lepas solat subuh, terus xbole tidor dah ...
then terus bukak lappy & check result ...
cuak jugak time tu ...
dah check2 ...
tetibeee
jeng jeng jeng !!!
Syukur Alhamdulillah LULUS
berkat usaha dan doa aku selama nie ...
fuhhhh akhirnya *sambil tersenyum lebor

sem 3 nie memang sume subjek killer kot ...
pecah otak kome oii !!
tapi lulus jugak ..
hee

 rasanya mcm dah xsabor nak masok new semester ...
dah sem 5 kome oiii ...
dari sem 3 lompat ke sem 5
curlasss x kami lompat sem ???
huhuhuu~
sem 5 nie inshaAllah aku xnak main2 dah ...
nak study rajin2 ...
ecehhh :p
neway congrats kat classmates aku jugak ...
yang mana lulus tu kompem tgh lompat2 kan skang ...
kekeke
yang mana kene repeat paper tu harap besabar la eh ...
teruskan usaha anda :)
pape pown kite jumpe sem depan ...
yeay !!!


Tadaaaaa~~
"Inspector Sahab Callo Bettey"
wakakakaka


















0 comments:

mari jenguk entry yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...